生仔變化

【生仔前後】四大變化,你有共鳴嗎?

  • Post author:
  • Post category:親子專欄
  • Post published:2023-02-06
  • Post last modified:2023-02-06
studentconversion
tutor registration

以前成日聽人講,生仔個轉變係好大(無論係生理啦,環境啦,甚至人生都係180度既大轉變🥶)。身型既變化就最明顯,因為陀緊個陣個肚會不停大,生完之後個肚就鬆曬。之後亦都有聽過會產後脫髮啦,另外唔夠訓呀、攰呀、無時間呢d就唔洗講都知架啦😌但有一d野,係要經歷過生仔先會知…


1. 體質

首先以我為例,我既體質由生之前既好怕凍好虛,變到生完之後成日覺得好熱會出汗🥵我係誇張到,街上面d人都著曬羽絨,陳生都覺得凍既時候,我都仲係著件薄長袖+薄外套但都仲會係出緊汗…個變化係明顯到連我d fd都驚訝原來生仔係會咁大轉變!

生仔前後

2. 視力

之後神奇既係近視變淺左😳話說我陀緊個陣想去配colour con,但個視光師話生完仔之後近視既深度有機會會改變,所以叫我唔好配con住。其實當時既我係半信半疑,但視光師佢係專業既,所以我都照聽。到生完之後我要買con,一驗先知我由500度近視減到去450度😨原來生仔係會令到近視改變架,唔親身試過都真係唔信!



3. 腳型

另外既轉變係腳型會大(我聽其他媽媽講🤣),雖然我無特別大好多,但有其他媽媽分享比我聽,陀緊個陣隻腳大1,2個碼,諗住生完會變返以前咁,但點知生完都係無變🙈搞到以前所有鞋都著唔返,要買過曬😩。

生仔前後

4. 髮量

最後就係脫完髮之後會重新生過一批頭髮😯係我生完3個月之後,我去染頭髮,髮型師同我講係脫完髮無耐之後就會再生頭髮既,因為本身我係髮量好多既人來,所以係脫緊髮個陣個髮量都唔算有好大分別,所以我無咩為意…直到大約生完半年個陣?有日我紮辮,當我束起曬所有頭髮個陣,我發現係髮線個度有好多bb毛生左出來,因為岩岩生出來,所以d bb毛係企係度,驟眼睇個頭好似炸起左咁🦹🏻‍♀️,呢刻我先知原來係會生返咁~多頭髮。

生仔前後

以上就係唔講都唔知既生仔前後既變化,作為媽媽既你又有無共鳴呢?😂
今次就去到呢度先啦~
另外亦都十級強建議大家去埋我其他既social media度睇下啦,會睇到我地同bb互動既小片段的🤪


--------------------
👼🏻現正招募「親子Blogger」!你都想分享育兒資訊?
立即將1️⃣筆名、2️⃣FB/IG/Blog page及3️⃣個人簡介 send俾我哋!
按此👉🏻Email
按此👉🏻Whatsapp
記得註明【申請做親子Blogger】,可能下一篇就係你嘅文章啦!😍
--------------------

留言