空姐 辛酸

【空姐風光背後】辛酸經歷無人知,睇完仲想唔想入行?

  • Post author:
  • Post category:小編分享
  • Post published:2019-01-14
  • Post last modified:2019-01-14
studentconversion
tutor registration

如果你有空姐好友,又或者係睇過一啲空姐嘅ig,就會睇到空姐生活多姿多采平時呢到去,果到去,好似寓旅遊於工作,好似從來冇見過佢地辛酸嘅一面。但佢地背後付出同犧牲左幾多嘢大家就未必了解。空姐係風光背後究竟收埋左啲咩?Tutor Circle尋補今次就同大家講下空姐背後不為人知既辛酸。


1.應徵資格

只要係你18歲香港永久居民;DSE五條二;唔好太矮(唔同公司有唔同要求,有啲計身高、有啲係睇舉手後高度,但基本上有160cm就過關。)我諗最多人會死係身高到,其餘條件其實好易達標。另外,識多種語言係會比其他人有優勢。
 

2.空姐有咩咁慘?

人工低

晉升難空姐人工其實只不過係一萬尾,起薪可能好似都算高咁,但之後月薪增幅其實好低。而升職機會亦會比其他工作低好多。

空姐 辛酸
做空姐係講心唔講金,你又頂唔頂得順?

 



你以為好pro?其實只係空中侍應!

雖然空姐係需要受訓,但係日常工作好多時只不過係送餐同搬行李。你可能諗住空姐會高人一等,但其實佢地仲要洗埋廁所。(雖然聽講有害群之馬係偷雞唔洗嘅)

空姐 辛酸 - toilet
係飛機要受人氣都算,連廁所都要洗埋,咁咪仲慘過做清潔工?


Copyright © 2024 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

自由,但要付出代價

有得周圍去雖然好好,但亦代表空姐好難維繫同其他人嘅關係。而且呢份工行輪班制之餘,亦都好難拎假。所以大時大節佢地都陪唔到親友,而長期身在異地嘅佢地,係愛情上好難建立信任。

空姐 辛酸 - support each other
所有自由都係要付出代價。

 
睇完空姐既遭遇你可能已經唔係咁想做,但香港其實有好多人比做空姐更辛苦,包括創業,你又聽過未?

想知多啲 香港勵志故事

總結

空姐係自由風光既背後,其實每日都經歷著辛酸既工作,只係佢地唔show出黎。空姐係好多人夢寐以求既職業,但了解左背後既經歷後,你又願唔願意作出犧牲?
 
此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。
 

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過10,000個三大導師,即日幫你搵一個合適既導師!

想搵 一個合適既私補老師

 

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?

想搵 好多好多私補學生

緊貼尋補 BlogFacebook  Instagram,尋補?Tutor Circle
 
Z世代 修辭手法 Ocamp
英文補習 上莊 中文補習 議論文
slp smaple 補習網 數學補習
大學五件事 綜合格式

 

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言