樹仁時間表

【樹仁大學】入得樹仁 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!

studentconversion
tutor registration

講起樹仁,第一時間小編就諗起前年嘅一件事,就係有學生掛起左「入樹仁悔終生,OU恒管更稱心」嘅直幡,但樹仁係咪真係咁差?有無啲咩你地未必知?依家尋補Tutor Circle就同你剖析下!


記缺點嘅大學 😮

諗住上到大學就做得過份啲都無事?錯!樹仁就係會記你缺點!睇翻樹仁2015年本學生守則,上堂玩電話有聲阻到教學而無心悔改,傷風敗德行為等等……都有機會俾人記警告、記過,之後可能會係停學、退學 :o其實睇落都幾難介定實際做過啲先叫違左啲學生守則,不過要保自己平安,都係做翻安安份份嘅好學生啦:D
樹仁時間表

全港最短SEM Break?

每位大學生最關心嘅,離不開自己嘅sem break有幾長,plan下可以翻幾多工,去幾多日旅行。但入左樹仁,就可能麻煩啲啦 :$原來當其他大學普遍係13個教學週嘅時候,樹仁就有15個 :o)最誇張嘅一年,就有學生同學生會反映自己得2日sem break,而且係星期六、日(即係無sem break……)不過學校都有因而作調整嘅,依家都有翻大約2個星期嘅sem break 😀
樹仁時間表



影帝、保安助學生 😀

唔係演藝學院先會出影帝,原來樹仁都有一位大名鼎鼎嘅「影帝」!不過係影印個影,就係一位係影印房翻左32年工嘅張叔啦:D佢每日不辭勞苦咁幫學生影印notes,人手抄低每日嘅學生同老師去影印嘅記錄,有學生趕時間去上堂唔記得擺低一蚊幾毫,張叔都好體諒會放佢地走 🙂
唔少學生grad前都特登搵佢影翻張相:D樹仁最近夜更仲請左班新保安,佢地知道有好多學生夜晚都需要有房黎開會同溫書,唔會一夠鐘就趕盡殺絕班學生要佢地走:D 小編個朋友都有俾保安優待過架!
樹仁時間表   圖片源自蘋果日報
仲想唔想知其他U有咩特色呢?想就記得留意下一篇blog啦!
 
【延伸閱讀】入得Poly 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!
【延伸閱讀】入得浸大 你唔係唔知啊?- 剖析大學系列!
 
此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。
 


Copyright © 2024 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

想追返學校進度?Tutor Circle尋補有超過10,000個三大導師,即日幫你搵一個合適既導師!

想搵 一個合適既私補老師

 

DSE讀得咁辛苦,想活用知識黎賺下外快?

想搵 好多好多私補學生

緊貼尋補 BlogFacebook  Instagram,尋補?Tutor Circle
 
Z世代 修辭手法 Ocamp
英文補習 上莊 中文補習 議論文
slp smaple 補習網 數學補習
大學五件事 綜合格式

 

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。


尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言