DSE中文卷二

【DSE中文卷二】5**作文技巧?如何提升你的中文寫作?

studentconversion
tutor registration

而家DSE嘅競爭尤為激烈 相信唔少同學仔都擔憂緊自己嘅 dse 成績 尤其係是被稱為死亡之卷嘅中文。今日等小編喺Tutor Circle尋補上為大家分享下有咩背文技巧可以幫助文筆較弱嘅同學仔提升自己嘅DSE中文卷二技巧啦。


1. 仔細審題

DSE中文卷二
圖片來源


寫作之前一定要仔細咁樣審題先,找出問題中嘅關鍵字然後思考背後對考生嘅要求再落筆 因為 喺考試當中內容嘅佔比係最高的若果不能夠扣題即使文筆再好, 成績亦會大打折扣甚至面臨 不合格。
例如2020年中文卷二第三題對送禮的見解,考核簡介指考生可從不同角度論述,如反思送禮的價值或作用、建議送禮的宜忌,或說 明送禮的影響等,考生可以循一個方向思考,也可兼而論之。立場不拘,可以嚴肅說理,或輕鬆論述只要緊扣個人對送禮這種行 為的看法來發揮即可。
  

2. 選擇適合自己嘅作文問題

從歷屆嘅 dse 題目我哋可以看出每次的作文題目無非都係抒情文同議論文。 而同學在需要處理這麼多科的時候能夠鍛鍊寫作嘅機會根本不多所以要好好跟把握高中三年嘅時間去練習自己擅長嘅文體 同 埋因為每次嘅 dse 考試都必定會有一條議論同埋一條抒情所以同學 可以放心咁樣選擇。




DSE中文卷二
圖片來源

如果係文筆好 ,擅長描寫人或事 嘅同學就推介選擇抒情文如果係 文筆較弱或者住擅長說理嘅同學推介選擇 議論文 。而選擇好自己 擅長嘅問題之後同學就可以就著這樣背例子,論據和練習寫作手法 提升。
而我個人建議如果係本身底子較差的同學就 選擇議論文,因為無論係描寫嘅手法,詞彙和語感都不是短短三年能培養出嚟嘅,但係 議論文若果多背例子同埋練習,會有更高嘅效益。


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

3. 於寫作前構思大綱

而係寫作前先構思大綱尤為重要因為若你邊寫邊想的話不僅結構不嚴謹,內容上亦可能會重複或不完整,例如議論文總共寫三個論點然後再就論點提出兩個例子及個人見解 抒情文即可 先列出 要描寫嘅事物然後再就其重要程度來分詳略詳 略 及其中用到的技巧。
 
延伸閲讀:
【HKDSE Maths】究竟DSE數學點讀先高分?
【DSE Maths Cut Off 分數】主科有效温習大計!

*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。
DSE中文卷二
DSE中文卷二

尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言