面試技巧

【面試技巧】自我介紹:工作篇

studentconversion
tutor registration

又到咗大學生搵工嘅季節,每年去到呢個時候大家都會好擔心,Send咗幾百封CV出去又無回音,有回音嘅時候又擔心面試嘅表現。其實如果去到面試階段嘅話已經有5、6成機會入到架喇!你諗下,HR肯曬時間見你,仲唔係有機會入到?Tutor Circle尋補教你面試時候如何做好自己。大家都要注意一下自己嘅面試表現,唔係好易「臨尾香」!所以今次尋補就為大家講下面試技巧,特別係自我介紹。
 


1. 控制時間

面試技巧自我介紹-工作篇
面試講野都要time management。


自我介紹切忌過長,好多人以為自我介紹有幾多講幾多,諗到就講晒佢。其實係唔啱架!首先,太多嘅資訊會令到HR覺得好悶同冗長,試諗下,個HR可能已經聽咗好多似呢啲嘢,再講咁長只會令佢覺得悶同煩。另外,講太長好易會出錯,姐係講多錯多,如果有啲嘢係作出嚟嘅就儘量唔好講太多,一陣比人問到口啞啞就麻煩喇!講得太少又唔好喎,原因好簡單,因為佢會覺得你嘅能力同知識有限,睇唔到你有咩潛在價值。所以,小編認為最適合嘅自我介紹長度係大約一分鐘左右,一分鐘唔長又唔短,可以好快簡介一下自己嘅能力又唔會悶親HR。
時間管理真係好緊要架!平日點分配時間你識唔識呢?

時間管理4大秘訣

2. 50%自己 VS 50%Career Path

面試技巧自我介紹
揀內容黎講。


好多人係自我介紹嘅時候會淨係講自己啲嘢,講完名講性格,講完又講興趣。小編唔係想話講自己唔好,講自己嘢可以令到HR更加了解你,不過佢可能會覺得你無考慮過你對公司嘅益處!所以,係自我介紹嘅時候千其唔好齋講自己呀。小編嘅建議係一半講自己,一半講你嘅Career Path講自己可以講啲特別啲嘅體驗同得著,好似Exchange呀,Intern呀,甚至係一啲特別嘅技能好似語言呀Coding等等。而Career Path可以講下自己對果行嘅認識,對果行嘅了解同興趣,可以嘅話都盡量連番住你In緊果間公司,咁嘅話,你就可以係講到自己有啲咩Value可以比到公司,大大增加你嘅入職機會。



3. Soft Skills

面試技巧自我介紹-工作篇
一種好難得既技巧。


Soft Skills 呢個因素可以話係非常關鍵,亦都係最難學嘅一種。所謂Soft Skills,姐係一啲對工作無直接用處但係有間接幫助嘅嘢。簡單嚟講,自信心係非常決定性嘅因素。係自我介紹嘅時候,一定要表達到自己嘅信心,最簡單嘅就係講嘢嘅時候望住人同坐直。再高層次啲嘅就係係自我介紹嘅時條靈活運用手勢,咁樣做嘅話,HR就會覺得你嘅工作經驗唔錯,面對大場面都臨危不亂,自自然然佢就相信你嘅能力,大大增加你嘅入職機會!!


Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。
Copyright © 2023 Tutor Circle 尋補. All rights reserved. 此文章未經許可,不得轉載。

總結

今次嘅面試技巧自我介紹篇就去到呢到,最後祝大家搵到自己嘅Dream Job!!


 

此文章純屬 Blogger 個人分享,並不代表本網誌立場。


*此文章由 Blogger個人/編輯團隊 分享並僅供參考,意見及內容並不代表本網誌立場,Tutor Circle 尋補 對信息或內容所招至的損失或損害,不會承擔任何責任。
面試技巧
面試技巧

尋補?Tutor Circle!

其他人還看了……

中學排名  呈分試  升中面試  英文補習
大學收分  Jupas  副學士  DSE筆記
大學五件事  私補價錢  Ocamp  暑期工
生日好去處  IQ題  任坐Cafe

留言